Francúz Jacobsen bude v Prešove prednášať o marketingu v športe

01.10.2005 Celý región

Prešov 1. októbra (TASR) - Národné športové centrum Bratislava a Fakulta športu Prešovskej univerzity pripravili na pondelok 3. októbra seminár pod názvom Ma...
Prešov 1. októbra (TASR) - Národné športové centrum Bratislava a Fakulta športu Prešovskej univerzity pripravili na pondelok 3. októbra seminár pod názvom Marketing v športe. Začiatok seminára, na ktorom ako prednášajúci vystúpi Cyrille Jacobsen, marketingový riaditeľ A. S. O. Amaury Sport Organisation, je naplánovaný na 13.00 h. V rámci tohto podujatia, ktoré sa uskutoční v budove Prešovskej univerzity (č. m. 97), budú účastníci hovoriť o sponzorovaní športu vo svete a o návratnosti investícií, ktoré sponzori vložia do športu.

Cyrille Jacobsen bude na konkrétnych príkladoch ukazovať ako vo Francúzsku využívajú významné medzinárodné športové podujatia na zveľaďovanie vložených investícií. Riaditeľ spomínanej marketingovej spoločnosti na konkrétnych príkladoch z cyklistiky, golfu, jazdectva a motorizmu bude demonštrovať možnosti zhodnotenia investícií sponzorov a reklamných partnerov týchto podujatí a športových odvetví. Skúsenosti a praktických poznatkov má hosť seminára dostatok, lebo spomínaná spoločnosť sa v minulosti podieľala na svetovom úspechu cyklistických pretekov Tour de France, motoristického podujatia Rely Dakar, známeho Parížskeho maratónu či French Open v golfe.
Po skončení prednášky Cyrilla Jacobsena bude hodinová diskusia, ktorej témou bude práve využitie marketingu pri športových podujatiach. Organizátori prešovskej akcie upozorňujú športovú odbornú verejnosť a záujemcov o túto tému, že vstup na seminár je voľný. Seminár bude prebiehať v anglickom jazyku so simultánnym tlmočením do slovenčiny.
 

Vyberte región

mark